;-P

Tänkte förgylla eran kväll med lite roliga citat från helgen:

Lördag morgon. Jag och Helena möts i köket, öppnar kylskåpsdörren och står bara och tittar in i det.
Helena: - Vad ska vi äta till frukost?
Jag: *tyst en stund* - En korvbit?
(Helena är vegetarian...)

Lördag kväll, i bilen på jakt efter en film som visade sig vara utlånad på varenda ställe i hela stan.
Helena: - Vars ska jag köra nu?
Malin: - Rakt fram tills du ska svänga...

Återkommande scenario hela helgen:
*Helena kör bil*
Malin: - DU SKA SVÄNGA HÄR!
*Helena pallnitar*

Söndag förmiddag. jag sitter och dömer svårklassen.
Helena kommer till domarbordet.
Helena: -Är det nån som sitter i den här vattengraven, eller kan jag sätta mig?
(Det var blött i gräset, så Linda och Alecs hade hittat ett nytt användningsområde för vattengravarna tidigare på morgonen.)

Elit Längdhopp:
Helena: -Nästa startande, Hedda med Räven.
Hedda tar räven under armen och går till starten.
Helena: - Men det där är väl inte Räven?
Malin: - Nej, det är en dvärg. Eller kanske ett barn... (japp, vi såg Kommissarie Späck på Lördag kväll...)

Sen får vi ju inte glömma rymd-tanten med rymd-dräkt, som nästan föll trillade med sin rymd-cykel för tt hon tittade på rymd-kaninerna som svävade en meter ovanför marken. Det var en uppgörelse i den undre världen, och handlade om en seriesjälvmördare...

Ger er en fin bild på Älsklings-Dida ikväll:


God natt.


Åsikter
Postat av: Ankan

hahahahaha jag dör, citaten. :D :D Så underbart!! :D Kärlek till kaninhoppning. <3

2011-08-31 @ 09:39:16

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0