25/8 2011

Blev lite sent igår, och sov lite för länge idag enligt mig själv...
Ajja, får väl skylla på att helgen inte lär bjuda på så mycket sömn. Skördedagarna, och KANINHOPPNING!!!
Känns som att det var längesen sist, även fast det bara var någon vecka sen. Men det kanske beror på att det var så himla mycket tävlingar då, 6 st på två veckor. Och sen vänta en hel evighet tills nu...

Jag förväntar mig lite av mina långöron i helgen. Korall, till exempel, vill ha en pinne i rak och en i krok, då blir hon MSV! Och med tanke på hur bra hon har gått i sommar, så hoppas jag att vi kan ta en placering i cupen också, helst förstapris. ;-P

Dida fortsäter vi att "träna på att tävla". Dvs, strunta i pinnar och placeringar, det är hennes prestationer som räknas. Hon ska helst vara koncentrerad och lugn, inte förvirrad och het.

Ska bli kul iallafall.
Nu ska jag dra vidare.


Sävast Kärleken Är "Korall"


Fortunas Vigrid "Dida"

Bjuder på några hoppbilder på mina 2 småtjejer.


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0