Oldies...

Hittade lite gammel-bilder från förr...

Först några från en fest hos Josse i Ä-byn. Minns ni, brudar...??


Jag och Jänsson


Malin o Elvis


Jag och Josse (men vad göööör vi??? ;-P)


Hedda, Elvis, Malin och de två som jag aldrig kan komma ihåg namnen på...


Sen lite kaniner:


Träning hemma i trädgården med Nessa


Träning hemma i trädgården med Ture


Flurheden Cup, men vilket år vet jag inte... Hoppar iallafall Adora, hon blev ihjälbiten av en hund en vecka senare... ;-(

Jag, 14 år, med min dåvarande ögonsten, Sävast Labbolina the Only One. R.I.P


Lite hästar:

Jag och Harry hoppar i hoppgruppen första året som han stod på BRK. Underbara Pownie. <3


Såhär såg Lina ut når hon kom till oss. Känner ni igen henne???


Primus. Finaste ponnyn i världen. <3


Visste ni, att Cissus var min första favoritponny på BRK, och jag red mest honom de två första terminerna??. Sov i ro, min prins. <3


Mado´c, också en gammal älskling som gått ur tiden... Sov Gott <3


Året 1999 vågade jag mig in i hans spilta första gången.
Åren som följde var han min största glädje, mitt livsljus, min ledstjärna och bästa vän, innan han försvann ifrån mig den 1 april 2003.
Tack för allt, min Ferdinand. Fortsätt sova i ro. Vi ses i Nangijala...


Jag och Inka på klubbtävling i dressyr. Jag saknar dig, min tjej. Tack för alla tokiga upptåg, alla gånger som du bara var du.


Första hoppträningen med Inka. Ni fattar inte hur jäkla rädd jag var. Till en början. Ända tills Inka bredde ut sina osynliga vingar... Tack för hjälpen, utan dig hade jag nog aldrig vågat... <3


Finns så många fler hästbilder som jag skulle vilja dela med er, men jag tror att ni blir less på mig då.

Avslutar detta inlägg med några ego-pics:



Jag i min stjärn-pyjamas! XD
Hm, har lite svårt att åldersbestämma mig själv... Ni får gissa. ;-P


17 år gammal och nyvaken...


Hos DP, med nyklippt hår...


Färdig för ridlektion! 28 november 2009, 3 dagar senare fick jag de där glasögonen söndersparkade av min kära Tant...


Första året med HÄSTHANDBOLL!!! Jag, Hedda och David var Aliens... ;-P


På tåget på väg till Göteborg för 2 år sen...

Ja, det var ungefär vad jag hade att bjuda på ikväll.
Upp tidigt imorrn, och tagga KANINHOPPNING!!!!!!! <3


Åsikter
Postat av: Hanna

Sv: Joo, daisy är riktigt duktig!! Jag valde att inte hoppa längre än 1m med doris, hon är ju ganska ung så längre bör jag inte hoppa förrän hon blivit äldre.. ;)

2011-08-26 @ 07:31:12
URL: http://HanneHanna.devote.se

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0