Träningsvärk!

Usch, vilken träningsvärk jag har, främst på insidan av låren och i magmusklerna, men även i axlarna.
Kanske inte så konstigt, med tanke på att jag ridit lill-pownie hela sommaren, och den här veckan har jag ridit 3 olika hästar. En uteritt med Amira i tisdags, uteritt med Passe igår, och fyra Gibbe-pass måndag-torsdag.
Måndag och Tisdag blev det barbacka-pass, skritt, lite trav, och en liten galopp tisdag. Onsdag var vi ut en liten sväng, och idag blev det ett dressyrpass med sadel på. =) Gick väl ganska bra, hade gärna krävt lite mer av honom, men eftersom jag själv tappat en del ridmuskler och ridkondis, så orkade jag helt enkelt inte. han jobbade bra ändå, Favorit-Gibbe. <3

Nu ska jag gå ut och utfodra mina långöron, och sen ska jag dejta en påse fredagsmys och nöta lite Rederiet, och TAGGA KANINHOPPNING IMORRN!!! Fatta vilken rolig helg vi har framför oss! =)


Bjuder på en ganska gammal dressyrbild med Gibbe. Tagen 2008 tror jag...


Åsikter
Postat av: Fanny Johansson

Hej! Såg att du varit fodervärd(?) åt gibson! :)
Jag köpte honom i sommras, så nu står han hos mej. :)

Svar: Åh, så roligt!!! Har ni det bra tillsammans?? Sköter han sig??
kajzad.blogg.se

2012-11-20 @ 10:27:28

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0