1/12 2011

Känns som att jag har kommit av mig lite i bloggandet, tog ett tag att förstå att en liten bur här ute står tom... Så oerhört ledsen. Trodde vi hade många år kvar tillsammans, jag och Minna. <3

Ska försöka liva upp stämningen här, genom att skriva lite om min helg, som blev helt galet KANONBRA!!!
Dels så var vi ju till Globen, och det var helt awesome!! Lorenzo är min nya stora idol, tänk den som kunde göra det otroliga som han gör. Styra 12 hästar samtidigt, bara genom at peka. Grymt!!
Riddar-lekarna var också helt makalösa, det måste krävas otrolig kontroll och skills för att kunna utföra sånna grejjor.
Tyvärr har jag inga bilder, eftersom min mobil är sämst och jag inte äger ngn annan kamera. Shit happens. ;-P

Sen var det mkt annat i helgen som var helt sjukt bra också. Besökte ju min kompis Malin, tillika Dumles gamla ägare, och hennes underbara familj.
Och jag hr kommit fram till, att om jag ska utse en "BFF", så går nog den platsen till Malin. Hon förstår mig såå bra, och vi har så sjukt kul när vi ses. Pratar i telefon flera timmar per vecka, och kan verkligen prata om ALLT mellan himmel och jord. Sånna människor finns det inte så många av här i världen, och jag är enormt glad över att jag fått lära känna henne. <3

Blev ganska mkt ridning i helgen. har bland annat både hunnit hänga och sitta på hennes tvååring. Han var så otroligt duktig! Kommer att bli en kanonfin liten ponny till någon lycklig tjej/kille om något år!

Nu ska jag ut och pussa på mina långöron. Berätta för dem att dom är det bästa som jag har här i världen. Jag säger det åt dem varje kväll innan lyset släcks. Imorrn kan det vara försent. <3

Är lite småless på vädret. Hallåååå, det är December, och då ska det vara SNÖ!!! Inte 5 plusgrader, halt och blåsigt!!! ;-(


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0