25/12 2011

Jag vet, jag har legat på latsidan med bloggandet under julhelgen. har varit full rulle här hemma, har helt enkelt inte haft tid.
Julaftonsritten blev awesome. Mer om den kan ni läsa i Dumles Dagbok.

Fick som vanligt mest kuvert o pengar i julklapp. När man levt halvvågs till 50 önskar man sig inte så mkt annat, tror jag...
Men, jag önskade mig en sak som jag fick iallafall, och det var en ny telefon. Får jag presentera min nya bästis??

Samsung Galaxy Xcover. Extra stöt-tålig och vattentålig. *YäY*

Dessutom har den bättre kamera än min gamla Nokia, och så kan jag förhoppningsvis blogga genom den här framöver, så då kan vi se fram emot fler inlägg. Bra va??
Kan dock inte börja använda den innan jag fått ett nytt Sim-kort. Beställde ett idag, så det kommer nog i veckan. =)


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0