3/12 2011

Imorrn är det andra advent. Känns inte alls, eftersom vi inte har fått någon snö ännu. Bara blött, mörkt och trisst. Känns mer som mitten på november om ni frågar mig.

Jag roar mig själv i höstmörkret tillsammans med denna figur:

  (googlebild)
Dammade av vårat gamla 8-bitars Nintendo igår, jag hade verkligen inget att göra. Känns dock som att jag spelat alla banor 300 ggr vardera. Men snubben är ju beroendeframkallande!!! Har man väl börjat spela så kan man inte sluta...

Idag har jag inte gjort så mkt alls. Steg upp strax efter 11, åkte till stallet på fodermöte. Hem igen och nörda lite Nintendo, och sen åkte vi tillbaka, fixade pownisarna och stoppade Dumle i badet. Han blev jättefin och ren efteråt. <3

Imorrn är jag hästledig, tänkte då passa på och ägna mig åt mina långörade älsklingar. <3


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0