5/12 2011

Blev en måndag i hästens tecken. Började med att åka iväg och fixa ponny-pojkarna. Båda fick vila, Dumle har ju jobbat ganska mkt i helgen, och Gromit är lite öm i fötterna när det är hårt ute.

Sen gick jag till Ridklubben, och satte mig på Pluto-pownien. Roligt, men han är ju lite oregerlig emellanåt. Ogillar höga, plötsliga ljud, och tycker det är obehagligt när sadeln glider fram. Så då måste man bralla lite, för att visa sitt missnöje.

Eftersom Heddas Ridlekisgrupp hade teori, och Malins hade longering med Bellman, fick jag rida en sväng på världens finaste Lina-pownie också. Det är himla kul, speciellt nu när hon är så pigg.

Imorrn tänkte jag hinna rida Uriel innan min lektion. Hoppas jag hinner med det. =)


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0