Fredag kväll.

Slänger in ett inlägg i väntan på att morsan ska prata klart i tlfn så jag får låna den och ringa min bäääästis... =)

varit ute och ridit på min Älsklings-Dammie idag. Mycket snö, jobbigt för lill-killen, men jättekul, tror jag att vi tyckte bägge två.

Idag har jag dessutom rotat fram "mockningspulkan" som vi använde förra året, så nu blir det oerhört mkt lättare att mocka hagen. iallafall så länge det finns snö kvar. Hatar att behöva dra skottkärran i flera dm djup snö, och är man liten och lätt så blir det problematiskt igen. Då är mockningspulkan bra, bara att dra ner den till hagen, fylla den med bajs, dra upp den till gödselstacken och vända den upp-o-ner. Funkar dock bara när det är SNÖ, viktigt att notera. ;-P


En extremt dålig bild på mockningspulkan innan jag tömde den idag. Min nya bästis! <3


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0