Laaaat...

Legat på latsidan när det gäller bloggandet - I know. Men det blir nog bra det också. Så jättemycket läsare har jag ju inte, och dessutom bloggar jag mest för min egen skull, för att jag gillar att skriva, och framförallt gå tillbaka och läsa det senare.

Iallafall, så är det Julshow på klubben imorrn. Ska bli kul. Själv ska jag vara pepparkaka, och ska dagen till ära eskortera 3 små tomtenissar i Luciatåget, varav en är fyrbent. Älskade Harry. <3

En vecka kvar till Jul. Julstämningen börjar infinna sig lite iallafall. Hoppas att Tomten kommer med en ny mobil till mig, annars har jag inga andra önskemål. ;-P Jo, SNÖ förstås, så vi kan genomföra våran årliga julaftonsritt ordentligt. Awesome
Efter jul och nyår bär det ju iväg söderut igen. Längtar mer tills dess än till ngt annat faktiskt.

Dags att krypa i säng nu kanske??


Älskade Du. <3 2 år med dig idag. Älskar dig snutte-gubben. <3


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0