Lördag 10/12 2011

Usch, känner mig extremt lat idag.
Sov ganska länge, sen låg jag och kollade på film till mitt på dagen typ, innan jag iddes stiga upp.
Städade mitt rum lite. Det var inte så mkt att städa, kanske för att jag inte har hunnit bre ut mig ännu.

Sen for jag iväg och gjorde Gromit - Hedda hade redan gjort Dammie.

Därefter åkte jag och hjälpte mina kära klubbkamrater på kaninhoppningen. Fick ta tid i Lätten (Längesen jag "bara" satt som tidtagare) och döma längdhoppet. Kul!

Sen när jag kom hem kände jag mig lite inspirerad, så jag tog en liten tur med Dida i snön. Visade sig inte vara någon höjdare, eftersom hon är rädd för typ allt och springer det mesta som rör sig. Reagerade på ngt, studsade upp i en snödriva, fastnade nästan och låg och paddlade runt i halv panik någon sekund innan matte fick komma och rädda henne. Sen höll hon sig till ställen där det var skottat och mindre, hårdare snöansamlingar. Sötis. <3

Imorrn ska jag fota min pownie i snön. <3

Fick iallafall två lagom fina bilder på mitt <3 när hon är på snö-äventyr. Fina Dida! <3


Åsikter
Postat av: Hanna

Fina dida!

2011-12-11 @ 00:30:54
URL: http://typkaniner.blogg.se/

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0