Natt natt natt natt...

Passar på att skriva ett inlägg såhär mitt i natten, mest för att jag inte är så trött och har lite å göra.
Ligger lite på latsidan med bloggandet här - Bloggar mest i Dumles Dagbok, men där har jag heller inte idats blogga ngt idag... Få se om det blir ändring på det här senare i veckan.
Den här veckan händer det ju lite iallafall, till skillnad från föregående vecka... Bara Luciatåg och Julshow, hur spännande kan det vara att blogga om??
Men nu i veckan är det ju JULAFTON - Då måste man skriva ett totalt meningslöst inlägg om julklapparna, som man sedan ska byta under mellandagsrean. (Skämt åsido, jag får nästan aldrig några julklappar ändå, mest pengar eftersom det är i princip det enda som jag önskar mig...)
Fast å andra sidan, iår har jag faktiskt önskat mig en ny mobiltelefon - Kanske blir det en blogg-duglig sådan, så jag kan uppdatera oftare?? Och kanske snöra in nått inlägg från tåget och Köpingresan om 2 veckor?? Man kan ju alltid hoppas. ;-P

Lovar er iallafall ett inlägg om den kommande Julaftonsritten. Det brukar bli bra, och iår tror jag att det blir Bäst! Mest för att jag får äran att rida Världens Bästa Pownie iår!

*Moa ha ha* Blev en ego-pic idag! Eller inatt, kanske man ska säga... Inte ofta det händer, men man måste ju bjuda på sig själv lite. Right??


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0