Sista lektionen för iår...

Idag har jag haft mina sista ridlektioner för iår, och det känns lite tråkigt att jag kommer få nya elever till våren... ;-(

Båda mina grupper hade gymkana. Nybörjarna sprang sin bana utan hästar och kommer nog att sova gott ikväll.
Första gruppen var helt GALNA, jag skojjar inte!!

Tilda gjorde årets tjusigaste avsittning, en störtdykning av en bockande Harry precis över mållinjen, samtidigt som Emilia missar mig med bara några centimeter till godo innan hon nästan rammar grinden med Amira. Herregud, vilka vildhjärnor. Kan trösta mig med att det inte är jag som har fostrat dem iallafall, jag har ju bara haft dem en termin. ;-P

Här är en bild som jag har stulit från Facebook, på mina duktiga elever, 2 fina pownisar och mig själv. Enjoy!



Från Vänster: Harry med Elin och Tilda på ryggen, Wilma, Jag, en för dagen inlånad Amanda (för att det skulle bli jämna lag), Amira med Emilia och Matilda på ryggen.

Tack för iår mina vänner, det har varit jättekul! =)



Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0