Vad tänker jag med??

Smaaart där... Skrev ju igår att sista lektionerna för iår var avklarade, men där ljög jag riktigt ordentligt!!
Ska ju få äran att drilla våra kära stallvärdinnor och hjälpinstruktörer imorgon, tillsammans med Cecilia. Vi ska se till så de kommer sova gott natten mot julafton! ;-P


Jag törs påstå att dagen idag varit årets stressigaste. Åkte med hunden till min kära Mormor, och var social med henne en stund. <3

Sen hade jag exakt 3 timmr på mig att hitta de sista julklapparna samt fixa min pownie-pojke innan jag skulle infinna mig på instruktörsmöte på Ridklubben.
Som tur var så var typ alla andra sena till mötet, så jag hann. Men det var på håret! ;-P

Så nu är alla klappar inslagna och lagda under granen. God Jul, kära familj, Tomten råkade sätta sig på klapparna iår... Ungefär så ser det ut, för jag är definitivt as-dålig på att göra paket.


Världens Vackraste Vovve. <3


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0