1/11 2011

Måste vara väldigt intressant att läsa vd jag skriver, eftersom statistiken är ganska hög. Trots att jag bara skriver gnäll-inlägg om hur sjuk jag är.
Och vet ni vad?? JAG ÄR JÄTTESJUK!!! *Tyck synd om mig*
Nyser, hostar o har ingen röst. Mysigt... Idag så nös jag i sadelkammaren så det bara sprutade snor, och ungarna typ dog. Komiskt, javisst, men ändå...

Idag är det en stor dag. 2 år sedan jag och Hedda var på hästköpar-resa. Resulterade i den här lilla läckerbiten:

Då var han en 2-årig hingst som trampade runt och ville inte pussas.
Idag är han en 4-årig vallack, klok och stadig som en 20-åring, som älskar att mysa och tycker att det är roligt att jobba. Han är verkligen en riktig kompis.

Nu ska jag hoppa i säng, ska upp och slänga ut lite hästar imorrn bitti. <3


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0