20/11 2011

Ja, så vr söndagen snart till ända också... Har inte gjort speciellt mycket idag. Varit i stallet och pussat och gossat med min pownie, sen hem och äta palt. Hela familjen + Mormor och Morfar samlde kring bordet, händer inte alls ofta. Mest på Julen, om ens det.

Kom på att det är 3 dar kvar tills jag lämnar Norrbotten och åker ut på äventyr igen.
Taggar nästa helg:



Åker på onsdag kväll, tillbaka på Tisdag förmiddag!! Ska försöka fixa lite tidsinställda inlägg, så det inte blir alldeles dött här medan jag är borta... =)

Nu tänkte jag att jag skulle gå ut och umgås med mina långörade kompisar, sen duschen, och så sängen.


Slänger in en liten bild på Världens Bästa Dammie-Dam-Dam också. Fina killen min. <3


Åsikter
Postat av: Alma

Jag ska också dit! :D

2011-11-20 @ 21:17:39

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0