4/11 2011

Usch och fy, vilken lång men rolig dag det har varit idag.
Steg upp halv 10, iväg och kolla så stallvärdinnorna skötte sig, och sen ut på en bus-tur med Dumle och Emilia/Geronimo. Mer om uteritten kan du läsa om i Dumles Dagbok.

Sen iväg till Klubben igen, och hjälpa Usekt med sin spökkväll. Det var ganska underhållande faktiskt. Jenny är en hejjare på att göra köttfärssås, men spagettin smakade inte så mycket alls.
Därefter fick jag berätta spökhistorier, och jag tror då iallafall att mina spökhistorier var uppskattade, även om de inte var så blodiga... ;-P

Sen var det dags för spökstig. Jag skulle egentligen åka hem, men då kom två åttaåringar:
-"Kajza, vi vill gå med dig, annars vill vi inte vara med alls!"

KLART MAN STÄLLER UPP!!!

Så vi gick den lilla spökstigen... När en läskig gubbe som rasslade i kedjor hoppade upp på stigen framför oss sa jag: -"Det är inte farligt, bara en människa som har klätt ut sig." Och när det brakade till i skogen sa jag: -"Nu sitter det en pojke där inne och bryter i en gren."

Om jag var rädd?? *haha* Ja, de ni...


Blir en favorit i repris - Jag som har klätt ut mig till Alien. ;-P


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0