5/11 2011

Usch, idag är jag riktigt seg. Skulle upp tio imorse, så jag gick och la mig i god tid igår, och somnade strax därefteråt...
Vaknade av att Hedda bankade på dörren och sa att vi snart skulle fara. Kollade på klockan - 12.20!!!!
Måste ha glömt att ställa alarmet igår, eller också har jag stängt av det i sömnen.

Ajja, iallafall så var det bara att studsa upp, hoppa i byxorna, förbi kylskåpet och in i bilen.
Hedda skulle sitta på Cazphian för första gången idag. Och det vill man ju inte missa.
Det gick superbra, han var jätteduktig. Lät henne komma upp på ryggen, och hon fick till och med skritta några steg. Fina, duktiga Cappie!! <3

Är otroligt seg idag, så jag funderar på om jag ska sätta mig och glo på nån film eller nå...


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0