6/11 2011

Usch, så trött jag är. Klev upp tidigt imorse, och åkte iväg med Hedda till Luleå och hejjade på våra duktiga Ponny-tjejer! Spännande spännande. Tyvärr hann vi bara se hälften av alla ponnyer i LC:n, men jag är säker på att det gick bra för våra ekipage där också.

Sen åkte vi hem och slängde i oss lite mat, sen iväg till Lilla Stallet, för Hedda skulle sitta på lill-hingsten igen. Denna gång fick han prova gå när hon satt på, gick kanonbra! Nästan ett helt varv på volten, han var jättelugn och fin. Duktiga Cappie! <3

Sen hem och packa ihop Tsi och Humlan, för nu har Wilma kommit hem igen. Tack för lånet! <3
Intog TV-soffan för att kolla på lite Världscup-hoppning, och fick se tragiska bilder på hur Världsettans häst segnar ihop och dör när han gått i mål. Så tragiskt och hemskt!
R.I.P Hickstead.

Är alldeles strax på väg till stallet och plocka in lite hästar och pussa lite på Älsklingspownin. Sen ska långöronen få sitt, innan jag går och lägger mig. Upp och göra morgon i stallet imorrn! =)


Eftersom det har varit hästhoppning för hela slanten idag så bjuder jag på en gammal bild på mig och Svante från förra miniklubbtävlingen.


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0