7/11 2011

Idag har jag nästan bara umgåtts med fyrbenta kompisar!
På förmiddan hjälpte Lia mig med städningen. Dvs, hon låg i min säng och vägrade flytta på sig när jag skulle städa hyllan ovanför, så då fick jag sätta alla grejorna på henne... Då fick hon frt, for upp och gick och ställde sig i dörröppningen och blängde tjurigt på mig. Sen när jag började bära grejor till Malins gamla rum som jag ska flytta in i, då sprang hon i hälarna på mig och ville veta vad jag höll på med. Knashund. ;-P


Laubee <3

Sen åkte jag iväg till stallet och hade lite HK-lektioner med Bellman, Agust och Rabalder. Duktiga pojkar. <3
Avslutade kvällen med ett litet ridpass och lite pyssel med världens finaste Uriel.

Säga vad man vill om den ponnyn, men man har då inte tråkigt i hennes sällskap. Däremot var hon ganska stressad och ofokuserad emellanåt. Men oj, vilket roligt ridpass det blev, iallafall.
Borstade och pysslade ganska grundligt efteråt. Umgicks lite i boxen, någonting som hon av någon anledning avskyr ganska starkt. men med lite lock och pock och lite övertalning funkar det mesta. Hästar är ju nyfikna djur, så det ska man passa på att utnyttja. <3

Nu ska jag ut och prata med mina långöron, få se vad dom har att säga.
Sen blir det duschen, sen sängen. Imorrn blir det mer städande, och mer HK. Kul!!!


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0