Fredag kväll...

Ja, då var denna dag alldeles snart förbrukad.
Nu är jag utflyttad ur mitt gamla rum, och så gott som inflyttad i det nya. Spännande. ;-P

Nästan nyss kommit hem från stallet efter att ha klippt av ponnyn lite päls. Mer om det kan du läsa i Dumles Dagbok.

Imorrn ska jag ut och rida i skogen på den här filuren:

Bilden lånad av Erika (http://hoppppryttaren.blogg.se)

Dumle och Rebecca ska också med ut. Kul! Även om det kanske inte blir att rida så fort, beror på hur pass fruset och hårt det är i marken.

Nu ska jag ut och höra vad mina långörade bästisar har att säga idag. <3 Och på söndag blir det tävling. Jag ska endast tävla Korall och Dida, men Q ska faktiskt också få följa. Anders ska hoppa med henne i lätt-klassen. Ska bli spännande!! =)


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0