*gäsp*

Fy fasen så tråkigt man kan ha en Lördagkväll...
Sov ju som sagt alldeles för länge imorse, så då går man omkring och är seeeeeg hela dagen. Inte kul!!!
Suttit här i princip sen jag kom hem från stallet. Kollat lite Webb-tv osv. Men nu tänkte jag ta mig i kragen och gå ut och umgås med mina långörade älsklingar. Speciellt lånekaninerna Humlan och Tsi, som ska åka hem imorrn. Tomt kommer det bli. Mer plats på golvet om inte annat... ;-P

Imorrn ska jag och Hedda försöka ta oss iväg till Luleå på morgonen och hejja på BRK:s ponnyekipage som är där och tävlar. Trevligt trevligt. Sen måste jag ta mig i kragen och städa ihop och börja flytta grejor till Malins gamla rum, så Pappa får börja fixa vad han nu ska göra om mitt till...

Nej, som sagt, ut till Långöronen nu var det jue... <3


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0