Lördag 19/11 2011

Idag har jag varit slö, varit med mamma och köpt en vinterjacka och en fleece-tröja, varit i stallet och varit total ostrukturerad och förvirrad. Ridit en pigg och fin Gromit, åkt bil med min galna storebror, och varit sur för att någon hade "snott" mitt internet.

Ja, det var en kortare sammanfattning av min dag. Inte så intressant kanske.
Jag fick ett infall imorse när jag vaknade. Rebecca skulle komma och rida Dumle, så varför kunde inte Gromit få vara med också?? (Mer om Dumles bus i Dumles Dagbok)
Asså, jag har inte ridit Gromit på säkert 1½ år, och han är ändå delvis min. Knasigt...
Det gick faktiskt kalasbra. Han skötte sig bra, både när jag och Karin red. Hade dock glömt (eller förträngt) hans stora rörelser, men han var MKT mjukare i munnen än jag hade förväntat mig. Kanske för att han mest gått på hackamore i höst??

Nu känner jag mig iallafall nöjd med dagen, och färdig för sängen. Är lite trött, trots att jag sov länge imorse.
Imorrn tänkte jag försöka träna lite NH/Frihetsdressyr med Lill-Pownien. Önska mig lycka till.


En extremt gammal bild på Gromit, när han ff var ridskolehäst. Fin. <3


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0