R.I.P Minna

I lördags fick jag besked hemifrån om att Minna var dålig, förmodligen hade hon fått i sig av sin egen päls och blivit förstoppad.
Eftersom jag inte var hemma så gjorde Hedda, Ullis och mamma ett jättejobb med att försöka få i henne vatten. På söndagen var hon bättre, och jag hoppades att hon skulle fortsätta krya på sig, tills jag kom hem på tisdagen.

Men tyvärr blev det inte så. Minna somnade in igår kväll, i Heddas famn.
Jag hann aldrig hem. Hann aldrig få hålla i henne, och viska de tre orden i hennes öron för sista gången.

Jasmines In Flames "Minna"


Tack min älskade vän, för de här åren som jag har fått äran att lära känna dig.
Tack Katrin för att jag fick köpa henne.
Hon var verkligen speciell.

Jag älskar dig. <3


Åsikter
Postat av: Linnea

Nej va hemskt! :'(

Sov så gott Minna och kramar till dig Kajza ♥

2011-11-29 @ 15:50:17
URL: http://svartkanin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jätte tråkigt varje gång någon lämnar en.. Jätte kram! <3

2011-11-30 @ 07:27:41
URL: http://typkaniner.blogg.se/

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0