Tisdag

Vad gillar ni min nya header då?? Jag har gjort den själv, och Världens Finaste Pownie finns med. <3

Just nu längtar jag till imorrn, då jag får sätta mig på tåget och åka söderut igen. Längtar efter ALLA mina vänner där neröver, som jag förhoppningsvis får träffa på torsdag. =)

På tal om vänner, så är jag enormt glad idag. Min fina ridskole-pownie-kompis Lina är friskförklarad, så nu blir det igångridning, och snart får jag ha henne med på lektionerna igen.
Passade på och tog premiär-skritt-turen ikväll efter min ponnylektion - Hon var PIGG, FIN och oerhört KÄNSLIG. Red mot möbelindsrakan och tillbaka, på bort-vägen var hon lite ovillig och ville helst inte lämna gårdsplan och kompisarna, och på hemvägen bjöd hon på lite samlad galopp på stället och en liten bock. ROLIGT att vara igång igen säg. =) Hon var gaanska tittig, flög hit och dit, så man får se till så man spänt sadelgjorden ordentligt innan man ger sig iväg. Fina bus-fröken. <3


För några år sedan... Numera är hon helt vit. <3


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0