18/10 2011

Tog mig faktiskt friheten att sova läääänge imorse... 12.30 steg jag upp, gick och la mig strax före elva igår kväll. Måste med andra ord ha varit rejält trött, men idag har jag faktiskt känt mig som en människa igen.

Åkte iväg till stallet och hade ridlektion, sen var det brandutbildning. Jisses, vad intressant det var, men skrämmande att prata om bränder. Tycker sånt är ganska obehagligt, men det känns kanske bättre med lite utbildning. Värsta scenariot är väl om man står där helt rådlös om olyckan skulle vara framme...

Nu sitter jag här, ska strax gå ut till mina älskade långöron och sällskapa lite med dem. Därefter ska jag gå och lägga mig och se på film. Blir en rejäl slappar-kväll, med andra ord.


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0