20/10 2011

Har hattat fram och tillbaka hela dagen. Började imorse med morgon i stallet. Egentligen är det bästa tiden på dygnet, men imorse var jag lite för trött för att uppskatta det tror jag... Lite småsur och grinig, för det är så himla lerigt och småkyligt ute... Vill ha SNÖ, det är myspys! <3

Åkte hem och tog några timmars PowerNap, sen tillbaka till stallet och fodra middag. passade på att snosa lite på Dammie medan han stod och åt. Han har blivit ganska lurvig nu. Snart är det dags för klippning. =)

Åkte till jobbet, och sen iväg till stallet en tredje gång, för att fodra kväll o ta in djuren. Vågade mig på att gå in och fånga lill-hingsten i hagen idag, applåder TACK! Efter vår lilla dispyt i våras hanterar jag honom helst inte alls om jag slipper, även om han är ganska snäll för att vara två år och hingst. Är ju lite feg ibland, som ni vet, och det skäms jag inte för att medge heller...

Nu sitter jag här och väntar på att Hedda ska bli färdig med sina långöron, så jag får ta itu med mina. Sen blir det sängen. Imorrn blir det full rulle. För exakt 5 år sedan var vi i full gång med att planera ett 60-års-party, iår blir det 75 år. Tiden går extremt fort när man har roligt, eller hur?? ;-P


Tre år gammal bild. Funderar på om jag ska försöka leta fram min kamera, som försvann sådär lite mystiskt när jag var nere i Köping i somras... Misstänker att den fått ben, eller lånat någon annans...

Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0