27/10 2011

Blev en stressig dag idag, inte riktigt vad jag hade planerat.
Lånat en bra bok av en vän, som jag fastnade i på bussen hem nu ikväll. Var så inne i den så jag nästan glömde stiga av. ;-P

Inte varit hos Världens Bästa Dammie idag. Hade behövt det... Min älskade lilla Pownie. <3

Har precis matat mina + Wilmas långöron, och om Wilma läser det här, så har Tsi en liten hälsning till henne. Den lyder som följer: -"Huset ska stå mitt i buren, och brödkanter är äckligt och platsar endast i bajshörnet..." ;-P
Imorrn tänkte jag faktiskt hoppträna henne och Humlis. Måste ju passa på när man får rå om dem nu ett tag... =)

Nu ska jag slänga mig i snarkis med min bok.


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0