28/10 2011

Ledig idag, sov länge imorse. Vaknade inte förrän kring halv två. Slööööis, ja, jag vet! ;-P

Har umgåtts en hel del med min Älsklings-Dammie idag. Provat hans nya täcken, och kunde konstatera at yhan har lite för mycket päls och är lite för fet, så nu blir det bantning på allvar. =)
Jag och Hedda har linat honom idag, och det gick så otroligt jättebra!!! Han jobbade på riktigt fint, tog rätt galopp varje gång i vänster varv. Det tar sig. =)

Sen for vi till Ullis plejs och drack kaffe. Hennes lägenhet är himla mysig. =)
Åkte hem, käkade middag, och sen parkerade jag här. Ska alldeles strax ta tag i en ganska bright idé som jag kläckte igår. Mer om det ngn annan gång. ;-P

Min tjocka pownie i sitt nya täcke. Visst är han underbar?? <3

Imorrn blir det lite höststädning i kaningården. Måste försöka få tag i lite halm till de små "stackarna" som bor ute. Och på måndag ska Plopp bli av med manligheten, och när han har läkt färdigt ska han få flytta ihop med sin nya Fru. =)


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0