6/10 2011

Usch, vad jag hatar att stiga upp tidigt. Speciellt när man gått och lagt sig liiiite för sent kvällen före...
Imorse skulle jag med Anders till tandläkaren. Vaknade inte riktigt till 100% av väckarklockan, blevmedveten om det ca 20 minuter innan bussen gick. Bara att kasta sig ur sängen, hoppa i byxorna, springa förbi kylskåpet och iväg till bussen.
När jag väl kom till dem, så visade det sig att vi inte skulle vara där förrän 09.10, inte 08.30 som jag trott. Så jag hann sitta och chilla med en kopp kaffe innan vi skulle gå.
När vi väl kom dit var dom snabba och effektiva, tog bara 15 minuter. Efteråt följde jag Anders till skolan. Har ju aldrig följt med honom sen han bytte skola, så jag tänkte passa på när vi ändå var i farten.
Träffade en av mina gamla lärare från högstadiet, som numera är lärare åt Anders, och fick en trevlig liten pratstund med honom.

Imorse var det ganska bra väder, men under eftermiddagen började det regna (igen!!). Det hr spöregnat till och från hela dagen.
Vi hade kväll i stallet, och åkte dit redan klockan 6 och plockade in dem. Tänkte att de nog frös och var lite sugna på att få komma in.
Tjalle, Zeph och Dammie stod redan inne och Fia var ute och red. Alltså var det bara Cappie, Burre och Gromit ute, och de var inte alls sådär jätteivriga på att få komma in. Skönt, för en gångs skull...

Få se vad det blir för väder imorrn. Ska göra morgon med min för tillfället handikappade lillasyster.


Anledningen till varför dass-dörren skulle vara stängd när Lia var valp... Hon gick ofta och la sig i tidningskorgen, och gnagde sönder den. <3 (Hon gnagde sönder mina tapeter också...)


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0