7/10 2011

Fredag, fredag, fredag... Uppe med tuppen imorse och var till hästarna i lilla stallet. Efter alla varningar i Media ang vädret hade jag förväntat mig att vakna upp mitt i världens jäkla storm, men det var bara mulet och en svag bris ute...

När jag kom hem tog jag och vovvan en PN på ca 3 timmar, och när jag vaknade var vovvan väck och jag hade egentligen ASBRÅTTOM.
Hoppade i byxorna, slängde i mig nå mat, och for sen iväg till stallet och fixade både Dammie och Gromit.
Sen åkte jag in till stan för att vara med Anders, och har nästan nyss kommit hem därifrån. Nu blir det en lugn hemmakväll. Tänkte försöka fixa en toffs till min fina(?) hemgjorda mössa. Om jag bara kommer ihåg hur man gör... Var ganska bra på att göra sånna när jag gick på låg o mellanstadiet, men det är ju ett tag sen...
Imorrn kommer en liten tös som ska hälsa på och provrida Dumle. Funderar också på om jag ska stjäla Gromit av Malin och rida ut en sväng, det var ett bra tag sen sist...


Gromit för några år sedan, när han var ridskolehäst...


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0