Back on track!

Gilla att statistiken håller i sig även om man är lite efter med bloggandet - bugar och bockar för det. =) Det är ju kul att blogga, kanske ännu lite roligre att någon faktiskt läser skiten. ;-P

Idag har jag gjort något förbjudet... Vet fan inte ens om jag törs berätta om det, för jag ska nämligen föreställa en förebild som ska föregå med gott exempel... ;-P
Så vi suger på den karamellen ett tag till, tkr jag... =)

Kaninhoppningen i helgen gick inte sådär jättebra kanske, men jag är ändå nöjd. Första innetävlingen för säsongen, varken Dida eller Korall vågade ta i riktigt till 100%, men hoppade ganska bra ändå. =) Lana, mitt hjärta, 4+4 i kroken, bara slarvfel, hoppade och klarade de stora hindrena. Älskade vännen. <3
I rakbanan däremot tror jag att hon halkade eller nått, tog iallafall tvärnit efter andra hindret, och hon satt lite konstigt och verkade slapp. Gick över efter en liten stund, men jag tog det säkra före det osäkra och utgick. Måste ju spara på damen till i helgen.

Om exakt 2 dygn sitter jag på tåget ner till Skåne, och Svenska Mästerskapen i Krokig bana och Höjdhopp. Najs!!! <3 Längtar, är supertaggad!

Nu blir det strax sängen, upp tidigt imorrn och fixa ut pållarna. <3


Världens finaste ponny förra sommaren. <3


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0