Lördagen

Usch, usch usch säger jag bara...

Varit hos Dammie i princip hela dagen. Rebecca har varit och provridit och pysslat lite med honom, och de passar varandra riktigt bra. Hon är mjuk och följsam, och han vill ju så gärna göra det man ber om. Tror att den kombinationen kan bli riktigt bra!

När jag kom hem åt jag middag. Sen skulle jag gå och lägga mig och mysa med vovvan en stund, var inte direkt trött, bara lite sliten.
1½ timma senare blir jag väckt av Hedda - Vaddå sova bort halva livet???

Ägnat kvällen åt att skriva startlistor inför morgondagen. Säsongens första inomhustävling, och vi får besök ifrån vår kära grannklubb - TREVLIGT!! =)
Själv hoppas jag på åtminstoine en pinne till Korall - Gärna i rak eftersom hon har en i krok... Vidare vill Dida ha pinne i lätt krok så hon får lämna den klassen någon gång. För henne blir det lite mer utmaning än vanligt, eftersom hon aldrig tävlat inne. Spännande.
Sen hoppas jag på godkända prestationer av Lana i Elitklassen, dvs att hon koncentrerar sig, springer på och inte brunstar.

Släppte ut Malins Suri (som tillfälligt bor utanför mitt rum...) i huset, och på 1½ timma har hon näääästan tagit sig utanför mattkanten. Fegis!

Nu ska jag ut och mata och fixa till mina långöron. Blir nog sen uppdatering imorrn, men ni får ett tidsinställt på förmiddan iallafall... =)


Korall som bäbis. Världens finaste. <3


Åsikter
Postat av: Hanna

sv: Jaa! <3

2011-10-09 @ 09:25:07
URL: http://typkaniner.blogg.se/

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0