Natt, Natt, Natt...

Har nog sovit för mycket på sistone, för just nu är jag klarvaken och pigg, trots att det är mitt i natten...

Började göra en ny header (Vad gillar ni den förresten??), blev less på den gamla. Det drog ut lite på tiden, och nu när jag är färdig är jag ändå inte speciellt jättetrött..

Men nu ska jag krypa i säng och hoppas att John Blund kommer ihåg att titta förbi. Tänkte vara lite hurtig imorrn när jag är LEDIG, stiga upp i tid och åka iväg och fixa lite med ponny-skrället innan jag ska iväg till ridklubben och hjälpa barnen med läxorna. Försöka hinna rida en sväng kanske??


Älskade Dumle-killen. <3


Åsikter
Postat av: Tove - Ponnyryttaren ♥

svar: tack tack!

Din blogg är också fin, och jag älskar den söta pownin :D

2011-10-24 @ 19:05:55
URL: http://mysweetdarling.blogg.se/

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0