*Puh*

Hemma efter en låååång dag i Piteå.
Åkte klockan åtta imorse, skulle vara där nio med djuren. Lämnade in dem, stt sen och var sociala och drack kaffe i väntrummet. ;-P

Sen drog vi iväg till Vivan m familj och spenderade resten av förmiddan där med henne och hennes vovvar. Hon har en 7 veckors valp som heter Ralf, hur söt som helst!!! Pratar och piper mest hela tiden, och luktar bäbis. <3 Helt bedårande!

Kring ett så åkte vi tillbaka till djurkliniken. Stannade till på OK och köpte cigg.
När vi kom tillbaka fick vi vänta, vänta och vänta lite till... Efter ca 1 timma kom de första 3 små bänglarna, aningen groggy men annars fräscha. Sen fick vi vänta en hel evighet på Lännart, som fortfarande var full. Typiskt.
Efter ca 1 timma o 45 min så fick vi åka därifrån.

Varit förbi till hästarna en sväng. Dumle fick vila idag, jag orkade helt enkelt inte. Är ännu sjukare idag än igår, misstänker att jag har lite feber, men med några alvedon funkar det mesta. Gruvar mig lite inför morgondagen, då jag ska stå i kalla ridhuset och "mata förkylningen" ännu mer... ;-(


Suddig mobil-bild på Ralf i Heddas famn. Visst är han go?? <3


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0