"Ska bara..."

Jag är lite som Alfons Åberg just nu... har tänkt att jag ska gå och lägga mig halva kvällen, men "ska bara..."

Iallafall, måste jag få berätta, att idag så ringde det på min mobil. Ett nr som jag inte kände igen. Samma nr hade lämnat ett meddelande i röstbrevlådan, som löd såhär:

- "Hej, det är Ulla-Britt. Kan du ringa upp mig och säga om vi ska träffas i stan imorgon så jag får hämta min elefant?"

Jag typ dog när jag hade lyssnat färdigt. Jag känner inte igen numret, jag känner ingen Ulla-Britt, och jag vet ingenting om någon elefant. Har heller inte ringt tillbaka till människan...

NU ska jag iallafall gå och lägga mig. Ska se den senaste Irene Huss-filmen och käka lite ostbågar i väntan på John Blund.


Denna bild är tagen för ganska precis ett år sedan. =)


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0