*tlött*

Helt galet trött, ont i ben och rygg efter inte mindre än 6 ridlektioner sen klockan halv tio imorse till klockan sju ikväll.
Dagen började bra med att in moppe kastade in handduken när jag skulle hem efter första lektionen. Ringde världens bästa mormor som hämtade, och sen har jag burnat omkring på Heddas blåa mångo-moppe... Den är ungefär som min, bara lite lättare på gasen, har konstiga "broms-tics" och lägger ner verksamheten om man bromsar samtidigt som man svänger. *usch*
Pappa var och hämtade "Charles" ikväll, och det tog inte många minuter för honom att få den att funka igen. Gasen hade inte gått sönder, den hade bara frusit ihop. ;-P

Haft en riktigt bra hopplektion med mina ungdomar ikväll. ALLA red kanonbra, och ALLA våra pownisar var superduktiga! <3
Andra gruppen fick lära sig tränsets delar, och sammanfattningen av lektionen var att "Man får inte slänga tränsen på golvet."
Eeeh, ja, det är ju sant... hoppas bara att dom kom ihåg delarna också, blir prov på det sen. / Världens hårdaste ridfröken!!

Dagens bild blir en favorit i repris:

AGUST har varit min bästis idag igen. Vad gjorde vi utan våra underbara pållar?? <3


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0