17/9 2011 - Tävlingsdagen!!

Ja, då har vi avverkat ännu en miniklubbtävling. Lika kul som alltid, med glada barn och fina ritter.
Jag är mest stolt över min älskade Dumle, som idag har gjort sitt livs första start i hoppning.

Själv fick jag äran att ha Svante som tävlingskompis. Han är rutinerad och otroligt hoppglad. Lite stark och tung emellanåt. Hoppade allting riktigt fint, men jag hade behövt sitta till och vänta lite mer, har en liten ovana att jag gärna står i lite lättare sits och då nästan "skickar iväg" hästen. Då går det alldeles för fort, och ser säkert ganska slarvigt ut.


Såhär såg det ut iallafall. Sista hindret, kom super-fail-fel på båda hindrena i denna linje. Sköt iväg honom på det blåa och fick aldrig tillbaka och kunde balansera upp innan sista, därför blev det lite konstig väg. Men jag är nöjd, vi gjorde vårt bästa, och hade riktigt kul. <3
Foto: Tilda Larsson


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0