18/9 2011

Idag "råkade" jag sova lite för länge - Var helt slut igår kväll när jag gick och la mig.
Vaknade iallafall kring halv ett idag, utan ryggont. *wiie*
Skulle infinna mig på fodermöte i stallet klockan 2, och planen var egentligen att jag skulle hinna rida Dumle innan dess. Nu fick det bli efteråt istället, men det gjorde väl inget.

Dock blev det ingen ridtur efteråt heller, för Kicki hade med sig lilla Lovisa, som insisterade på att få rida honom idag, så då fick hon göra det. Blev en kort skritt-runda, samt några små travsteg. Duktig ponny med söt liten ryttare. <3

När vi kom hem från stallet så sken solen och det var ganska varmt, så vi släppte ut SM-kaninerna så de fick "träna varandra" lite i kärringhagen. Dom bråkar inte, men dom springer som tusan. Och hoppar över alla attiraljer som vi har lagt ut där i hagen. Och när dom sprungit en stund, så slänger sig plötsligt allihopa raklånga i gräset och tar paus. Fina långöron. <3
Tog in dem kring sju, då det började bli mörkt. Lite svårt att se dem annars, och de är ju riktigt kvicka små kryp, när de väl sätter den sidan till...

Annars har det varit en lugn söndag.
Imorrn blir det tidig uppstigning - Först ska hästarna i Lilla Stallet utfodras (de sover ute inatt...) och sen ska jag och Hedda knata iväg till tant doktorn med en pownie. Så nu är det dags att gå ut och pussa kaninerna god natt. <3

Vår älskade vovvis på sin första utställning. <3
(Hade väl egentligen inte så mycket med övriga inlägget att göra, men jag gillar bilden. <3)


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0