24/9 2011

Trevligt att se att statistiken håller i sig även när man är skitdålig på att skriva nå.
Haft fullt upp den här veckan. Rivstartade i Måndags med ett besök på kliniken som tog sisådär 5 timmar, därefter har det varit häst, ponny och ridhus för hela slanten mån-ons. Torsdag fredag har jag däremot varit helt stall-ledig, ganska skönt.

Har jag någonsin sagt att jag ÄLSKAR "mina" Ridskolehästar?? Att dom är det absolut underbaraste och bästa som finns??
Nu är det sagt iallafall, och jag står för det. Oavsett hur dom ser ut eller vad dom gör, så älskar jag dem så otroligt gränslöst. Vad vore vi utan dem? <3<3<3

Imorrn är det Lördag. De har lovat bra väder, så jag ska dra iväg med Lana och Dida till stallet och träna lite hoppning, tänkte jag. Måste tagga igång Lana lite mer, men nu har hon iallafall slutat brunsta, så det går framåt.

Bjuder på en gammal bild på en av mina bästisar:


Lina! <3


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0