27/9 2011

Jaha, då var det dags för ett inlägg igen då.
Hela förra veckan + helgen bara rann iväg, hann knappt med hälften av allt jag ville/hade planerat, men är nöjd iallafall!

Mycket kaninpyssel just nu. Min anmälan till SM går iväg imorrn, så då kanske man blir mer taggad, om man nu kan bli det. =) Lana fick följa med Malin och Cecilia till Västerbotten i helgen, gick på 4 fel i rak och 4 fel i krok, och det är ungefär så det brukar gå. Hon brunstade iallafall inte, och var på G, sådär som hon ska vara. Min fina tjej. Hoppas bara att formen håller i sig.

Börjar planera för det som stavas F-E-S-T. Vi fyller ju 25 år i år, så då måste man ju slå på stort. Eller, då vill man slå på stort, det har ju inte varit så mycket firande sedan vi fyllde 20, så det är nog på tiden. Hoppas att det kommer bli en lika lyckad tillställning som för 5 år sedan.

Var och badade med Anders i söndags kväll. Det är säkert ett år sen jag var på badhuset sist, och det var faktiskt riktigt kul. Ett stort plus är att han har blivit så duktig på att simma, så man behöver aldrig vara orolig för att någonting ska hända. Är så oerhört stolt över min kära "låtsas-lillebror", som har blivit så stor. <3

Igår hade jag lite småpyssel och fix med Lina. Mitt hjärta bankar ju lite extra för henne, dessutom är hon en ganska tacksam kompis att hålla på med. Vi var ute och gick en liten sväng. Tur med vädret hade vi också, så det var enormt trevligt. Skulle behöva ta "häst-promenader" oftare, för det är så himla mysigt.

Nu ska jag hoppa i säng. Upp och göra stallet imorrn!


Min älskade "låtsas-lillebror" Anders för lite mer än ett år sedan. <3


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0