Lördag

Idag har det inte hänt så mycket alls... Vaknade lite sent, pratat med min bästis Malin i tlfn. Hennes duktiga dotter Olivia har varit och tävlat med sin ponny Rolle idag, ridit LC med bara ett stopp. HÄRLIGT JOBBAT BRUDEN! <3 Skulle så otroligt gärna vilja tajma in så jag kan åka ner och kolla någon gång när hon tävlar i höst/vinter. Har ju tränat henne lite, jag vet hur duktig hon är, och vad hon kan, om hon bara vill och satsar.

Drog till ridklubben kring två och drog in hästarna tillsammans med Sara. Fick hjälp av Elin, Matilda och Emilia. Tusen Tack tjejer! =)

Väntar nu på att min kära syster ska stiga upp (Hon har varit på Ikea hela dagen, och tog en PN efter maten. Hon har inte sovit hela dagen...) så vi kan åka och plocka in hästarna i Lilla Stallet.

Imorrn ska jag ha morgon på ridklubben, sen blir det lite kaninhoppning. Dida ska tävla Lätt o förhoppningsvis ta en MSV-klassning, och Korall ska debutera MSV och förhoppningsvis även ta en pinne i längd.


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0