På språng...

På språng igen. Strax på väg till bussen, men tänkte hinna med ett litet inlägg innan dess...
Om ni förresten undrar varför det kan saknas ett "A" eller två i mina inlägg, så beror det på att den bokstaven är lite glapp på mitt tangentbord, och då har jag inte tryckt ner den nog hårt...

Precis anmält mig till tävling på söndag. Korall ska debutera MSV och hoppa längd, och Dida förhoppningsvis ta sista pinnen upp till MSV. Har varit lite i valet och kvalet ifall jag vill att hon gör det, men jag tror att det kan bli bra. Krok-SM står runt hörnet och väntar, så det kommer nog bli ganska mycket kroktävlingar framöver. Då är det nog bäst om hon får gå upp i rak nu, sen gå upp till krok, och tävla MSV i krok innan hon får prova det även i rak. Hon går ju bättre i krok, blir inte lika snabb och förvirrad och stressad, så då känns det bra att få hoppa det först. =)

Nu: Mot bussen!


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0