Fredag

Var uppe med tuppen imorse, och åkte iväg och släppte ut hästarna i Lilla Stallet.
Eftersom det regnade redan då, så fick alla hästar täcke på.
Åkte tillbaka hem och sov nån timma (fram tills nu, typ...) och nu när jag steg upp så regnar det fortfarande - Deprimenrande!!
 
Ska alldeles strax dra iväg till ridklubben, och genomföra kvällens lektioner. Kul ska det bli, precis som vanligt! <3
Älskar verkligen att träffa alla eleverna varje vecka, se dem rida så svetten lackar, se deras framsteg och glädjas över att de oftast åker hem med ett leende på läpparna, nöjda med sin egen insats och öäver att de lyckats åstadkomma någonting... Eller kanske bara nöjda med att de fått snusa häst en timma... <3
 
Sen tar jag helg, och förhoppningsvis blir det mycket häst och stall i helgen (Eftersom förra helgen var knökfull med kaninhoppning, så sätter vi fokus på stallet denna helg.)
Ska försöka hinna med min älskade lilla Dumle-pownie både imorgon och på Söndag, och på Söndag ska vi även ut i skog och mark med några Ridskole-Hjärtan.
 
Jag och min älsklings-Dammie. <3
 
 

Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0