Hmmm...

Ja, nu är jag här igen, med ett inlägg, om allt och ingenting. ;-P
 
Ska börja med att konstatera att min blogg inte swer riktigt klok ut... Någon har hänt, Headern är för långt till vänster jämfört med tidigare, och menyn, vart fasen är den??
 
Skräp, säger jag bara...
 
Nu har lektionerna kört igång iallafall!! Har hunnit ha mina egna elever, plus en del andras, och det känns verkligen superkul och inspirerande att få sätta igång och "vara nyttig" igen. Har kommit på att det här med lektionerna typ är det enda som jag faktiskt är bra på... Åtminstone när det gäller ponnysarna!
Nytt för iår är ju att jag för första gången i världshistorien ska ha en storhästgrupp, med vuxna ryttare och de stora hästarna. Kändes lagom nervöst igår, när jag skulle ha dem för första gången, men det gick faktiskt riktigt skapligt, om ni frågar mig. Hoppas att eleverna tyckte det också, och att dom återkommer nästa fredag. =)
 
Bjuder på en bild av Världens Bästa Ridskoleponny - Lina. <3 Bilden är tagen i hennes ungdom, förstås, när hon  fortfarande hade fläckarna kvar, men hon är minst lila vacker nu som då. Älskade lilla Lina. <3
 

Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0