Hoppla!!

Ja ni... Idag är statistiken riktigt god... 14 unika läsare, det är typ 14 gånger fler än i förrgår... ;-P
- Kanske är det så att man måste blogga lite, för att få läsare?? NÄHÄ????
 
Just den detaljen är väl... Just inte mer än en liten detalj. Jag tycker ju det är kul att blogga, och om någon ids läsa skiten, så är det väl ett plus, antar jag. ;-P
 
Har varit en sväng till stallet. På Instruktörsmöte. Ganska intressant, men tyvärr så var vi bara 4 pers narvarande, så därför blev det inga livligare diskussioner. JAG är iallafall nöjd med de grupper och elever som jag tilldelats denna termin, och jag hoppas att dom också är det. =)
Även om jag har liiiite fjärilar i magen inför Vuxengruppen på Fredagar, så blir det nog bra det också, till slut!
 
Nu är planen att jag ska gå ut och mata kaninerna om en stund, och därefter ska jag göra en tidig kväll, med lite film och kanske en påse poppisar??
 
Den som lever får se. 
 
Bjuder på en random arkivbild på mig och fina, älskade Svante, från en miniklubbtävling i våras. YäY! <3

Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0