Positivt

Jag riktigt älskar när det kommer nya elever, som absolut inte kan någonting, och säger:
- "Jag kan inte, men jag vill gärna lära mig!!"
Det känns så otroligt mycket roligare att jobba med sånna ungdomar, än de som är obstinata och tjuriga, lyssnar med ett halvt öra och mest bara står rätt upp och ner och utrycker:
- "Jag kan inte..." med en underton som får en att undra om de verkligen kom dit av egen fri vilja, eller blev tvingade av någon annan elak människa...
 
Med ovanstående text, som absolut inte har någonting med bilden att göra (föreställer mina glada, galna elever som höll på att rida ihjäl både sig själva och instruktören i gymkhana...), vill jag säga:
 
God Natt, kära vänner. <3
 
 
 

Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0