Tisdag

Mest bara chillat idag, känns det som... Vaknade seeeent, snarare tidig eftermiddag än sen förmiddag... Åkte till stallet kring tretiden, och skulle ta in min lilla gulleplutt och dra ner honom till ridklubben.
Men näpp, det kunde jag fetglömma! han var blöt och sur idag, gick och gömde sig bakom Cappie och vägrade komma in. *morr*
Tur för honom att han är himla söt, och att hans matte inte långsint...
 
När jag givit upp försöken att fånga in den lilla luringen, drog jag ner till ridklubben.
Ryckte manen på min kära fadderhäst, så nu ser hon ut som en liten prinsessa, på riktigt. <3
Hade extremt lite att göra, så jag passade på att putsa upp "stövlarna från helvetet" också... Kanske blir de liiite mjukare och skönare då?? man kan ju alltid hoppas.
 
Fina lilla flickan ligger och snusar. <3

Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0