Wiiee!!

Ännu en dag börjar gå mot sitt slut, och jag känner verkligen att jag har gjort något idag.
Måste först av allt berätta att jag fick ett mycket trevligt telefonsamtal imorse, och sen blev hela denna dagen mycket ljusare, jag lovar. *YäY*
 
 
Vidare så har jag varit och skött om min pownie-skrutt, hunnit med en sväng till Ridklubben och se om alla kompisar som bor där, och sedan har jag ägnat resten av kvällen åt mina fina långöron. <3
 
Tyvärr har jag ett problem med denna lilla fröken:
 
Min fina Dida är inne i första brunsten, och en aning knepig att hantera. Hon hugger omkring sig när man ska t henne i buren, men har man väl lagt handen på henne så lugnar hon sig. Inga sånna problem i hagen eller transportburen, bara i buren som hon inte kan uppföra sig.
Nåväl, har städat undan pälsboet som hon hade byggt, så nu får vi se om hon bygger ett nytt, eller om hon ger sig. Vill ju ha tillbaka min snälla, fina Dida-gumma som hon "brukar" vara. <3
 
Är riktigt taggad inför morgondagen. Trots att jag missar kaninhoppningen, men jag får ju äran att jobba med mina fyrbenta kompisar istället, och med mina goa ridtjejer... Känner mig nästan mest taggad inför vuxengruppen!! Det har tillkommit några elever sen förra veckan, och jag kan knappt vänta tills jag får träffa de "nya", se vad de kan och försöka strukturera upp och planera terminen.
YäY, nu är vi igång igen!! <3
 
Fina Svante-killen. <3

Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0