Sämst...

Ja, precis som rubriken säger - jag är SÄMST på att blogga här... Men nu blir det ett mobil-inlägg i alla fall, eftersom jag har liiiiiite tråkigt. Hedda och Malin har dragit söderut, ponnyn måste vila hela helgen pga en skada, så jag har väldigt lite att göra... Blev typ hur glad som helst häromdagen!!!! Varför?? Jo, närjag var yngre så gick det ett program på TV 4, en dokusåpa som hette Farmen. Det gick bara några säsonger, men otroligt underhållande!!! Jag missade knappt ett enda avsnitt. Nu ska TV 4 spelain en ny säsong, och gissa om jag tänker söka??? -YäY- Tror att jag skulle passa bra där, vad tror ni?? Strax ut och mata djur. <3

Åsikter
Postat av: L

Farmen-Kajza =) Klart du ska söka!

2012-02-18 @ 06:20:39

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0